DIO'30 clubcard !! Hoe werkt het? Laatste update 20/11/15
24-11-2016

         samen met       Home 



DIO'30 clubcard


Beste DIO’30 lid,

DIO’30 gaat vanaf 1 oktober 2015 de DIO’30-clubcard introduceren. DIO’30 wil  een clubcard, die ons verbindt met onze club en die een mogelijkheid biedt om aan te tonen dat je lid bent van onze club.

De clubcard wordt uitgegeven aan alle donateurs (steunende leden)  en  alle actieve leden vanaf de D- pupillenleeftijd (12 jaar). De clubcard biedt meer mogelijkheden. Zo geeft de card iedere eigenaar gratis toegang tot de thuiswedstrijden van DIO’30 1. Tevens biedt de clubcard ons kantinepersoneel een identificatiemogelijkheid bij het verstrekken van alcoholhoudende drank aan leden. De clubcard is voorzien van je naam en geboorte datum.
Een andere belangrijke reden is dat DIO’30 een nieuw kassasysteem in het clubhuis heeft, geleverd door Le Credit Sportif.. Het is een eenvoudig en gebruiksvriendelijk systeem. Met de introductie van het nieuwe kassasysteem, met daaran gekoppled de DIO'30 clubcard, krijgen leden van  DIO’30 de mogelijkheid om nog gemakkelijker af te rekenen aan de bar.

Voor het beheer en de vragen in de toekomst voor de clubcard is aanspreekpunt: Frans Schiltmans  clubcard@dio30.nl

Hieronder vinden jullie de meest noodzakelijke wetenwaardigheden van de DIO'30 Clubcard.
Bestuur DIO'30

Vragen en antwoorden DIO'30 Clubcard

Betalen met de DIO’30 Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen:

Je kunt betalen via deze pas en hebt daarbij via internet direct inzicht in uitgaven. Contant geld is overbodig! Betalen met je clubcard levert je verder een korting op van 5% op de bestaande prijzen in de kantine van DIO’30.
 
Afrekenen aan in de kantine kan op twee manieren:
  • Met je Clubcard (met voldoende saldo).
  • Contant 
Het ‘opladen’ van de Clubcard kan thuis met iDEAL (minimaal 20 euro), of contant in de kantine. ( ter activering clubcard tbv iDeal ontvangt je een aparte mail met je inlognaam (uitleg verderop in deze FAQ).
Na invoering van het clubcardsysteem verdwijnen de munten als betaalmogelijkheid. Deze worden alleen nog ingezet op speciale gelegenheden. 

Als ik als lid nog geen CLUBCARD heb ontvangen WAT MOET IK DAN DOEN?
Stuur een mail naar clubcard@dio30.nl. Daar wordt je aanvraag behandeld en krijg je bericht als de kaart is aangevraagd en kan worden uitgeleverd.

Hoe werkt betalen met de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft DIO’30 een overeenkomst afgesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard. 
De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij DIO’30 aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. 
Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een contant geldbetaling of een betaling met een andere Clubcard.
 
Eigendom Clubcard?
De DIO’30 Clubcard blijft ten alle tijden eigendom van de vereniging DIO'30. Bij beeindiging van het lidmaatschap is men verplicht de DIO'30 Clubcard in te leveren bij DIO'30. Eventueel nog uitstaand tegoed op de clubcard wordt verrekend met andere financiele zaken ofwel aan bezitter terugbetaald.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Voor je met de DIO’30 Clubcard kan betalen, dien je de DIO’30 Clubcard te activeren en deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe log ik 1e keer in bij www.mijnlcs.nl?
Na 1e mail van Le Credit Sportif, een wachtwoord aanmaken. Na bevestigingsmail dit wachtwoord bevestigen. Daarna inloggen met in de1e email aangeleverde Username (NIET JE EMAILADRES). Daarna je nieuw aangemaakte wachtwoord ingeven. Nu inloggen en kom je op je eigen pagina in  www.mijnlcs.nl.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL). Om je Clubcard via internet op te laden ga je naar www.mijnlcs.nl (ook via www.dio30druten.nl te bereiken),en log je in op je persoonlijke pagina. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal 20 euro en maximaal 200 euro zijn. Een uitgebreide handleiding "iDEAL opwaarderen" vind je  site Le Credit Sportif. ( mogelijk vanaf 09-10-2015 via iDEAL !!).
 
Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij DIO’30 worden afgerekend.
 
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan worden teruggestort op jouw bankrekening. .Stuur een e-mail naar clubcard@dio30.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer.
 
Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo getoond. Vraag hiernaar aan de medewerker in de kantine.
 
Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnlcs.nl Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL. Bovendien is het mogelijk om:
  • Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
  • Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in  (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen).
Als je een of beide opties wilt activeren, graag een mail met wens en de betreffende pasnummers naar: clubcard@dio30.nl
 
Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: penningmeester@dio30.nl
 
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.
 
Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij DIO’30, stuur dan een e-mail naar clubcard@dio30.nl
 
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnlcs.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.
 
Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar clubcard@dio30.nl
 
Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard na verlies etc?
Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij clubcard@dio30.nl. Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.
 
Hoe zit het met de DIO’30 Clubcard voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de DIO’30 Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren. 
 
Is er een DIO’30 Clubcard voor teams?
Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team is er een kaart worden beschikbaar, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-Clubcard bedragen € 0,-. Een aanvraag kan via clubcard@dio30.nl worden gedaan, dan wordt de kaart door de beheerder aan de team Clubcard gekoppeld..

Is er een DIO’30 Clubcard voor niet leden?
Nee. Het is wel mogelijk een blanco betaalcard te kopen, waarop ook de voor leden geledende prijzen van toe passing zijn. Deze kaart kost éénmalig € 5,- en is te verkrijgen/bestellen via clubcard@dio30.nlLet op! Deze kaart geeft geen recht tot andere voordelen die met DIO'30 clubcard te verkrijgen zijn, zoals vrije entré bij thuiswedstrijden van DIO'30 1.
Deze kaart is zowel in de kantine als middels "Ideal" thuis oplaadbaar.